مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-06اقتصادي

امروز؛ آخرین فرصت ثبت سفارش کتاب های درسی


معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان تا 15 شهریور فرصت دارند در سامانه ثبت سفارش کتب درسی درخواست خود را ثبت کنند.

- ایسنا/زنجان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان تا 15 شهریور فرصت دارند در سامانه ثبت سفارش کتب درسی درخواست خود را ثبت کنند.

حسین حسنلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 91 درصد از سفارش کتب درسی در سطح استان انجام شده و سایر دانش آموزان برای دریافت کتب درسی باید به سامانه مراجعه و سفارس خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اتمام مهلت ثبت سفارش، افزود: دانش آموزان تا 15 شهریور مهلت دارند تا سفارش خود را در سامانه ثبت کنند؛ ثبت سریع تر سفارشات موجب توزیع مطلوب کتب درسی می شود.

این مسئول ادامه داد: ثبت نام کتب درسی دانش آموزان در دوره ابتدایی بیش از 99 درصد محقق شده و در این زمینه در رتبه دوم کشوری قرار داریم.

البته کتب درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول در استان زنجان توزیع شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان، با اشاره به اینکه در هفته جاری کتب درسی متوسطه دوم در استان زنجان توزیع می شود، گفت: تا آخر هفته توزیع کتب درسی دانش آموزان اعلام شده در نواحی، به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز؛ آخرین فرصت ثبت سفارش کتاب های درسی

امروز؛ آخرین فرصت ثبت سفارش کتاب های درسی