مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-06فناوري

روش هایی برای پربیننده شدن صفحه اینستاگرام/ نکاتی در مورد جستجوی بهتر در اینستاگرام


برای کسانی که از اینستاگرام به عنوان منبع درآمد استفاده می کنند، نکاتی وجود دارد که نشان دادن نتایج جستجو را ساده تر می کند.

- جی پلاس؛ در این گزارش به آموزش چند روش برای بهتر دیدن شدن صفحه اینستاگرامتان پرداخته ایم.

ویژگی جستجو در اینستاگرام یک ابزار مهم است که به کاربران کمک می کند تا حساب هایی را که حول محور علایق آن ها است پیدا کنند.

یکی از ویژگی های مفید آن نیز Sensitive Content Control است که به کاربران امکان می دهد محتوای حساس خود را در فید اینستاگرام ببینند.

همچنین در اوایل ماه گذشته، کاربران اینستاگرام ویژگی بررسی امنیتی را دریافت کردند، یک فرآیند گام به گام که می تواند به افراد در محافظت از حساب خود پس از هک شدن کمک کند.

اینستاگرام در واقع طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای کمک به کاربران در حفظ امنیت، بهبود تجربه کاربری و یا کمک به دیگران ارائه می دهد.

مثلا برای افرادی که به دنبال محافظت از پیام های دایرکت خود هستند، ویژگی Limite را برای محدود کردن پیام های مستقیم افرادی که نمی شناسند ارائه داده است.

استفاده از جست و جو اینستاگرام برای بهتر دیده شدن همانطور که توسط اینستاگرام توضیح داده شده، ویژگی Search برای رتبه بندی نتایج به سیگنال ها متکی است و در نتیجه اطمینان حاصل می کند که کاربران مرتبط ترین نتایج ممکن را مشاهده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش هایی برای پربیننده شدن صفحه اینستاگرام/ نکاتی در مورد جستجوی بهتر در اینستاگرام

روش هایی برای پربیننده شدن صفحه اینستاگرام/ نکاتی در مورد جستجوی بهتر در اینستاگرام