مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-06سياسي

وضعیت شورای شهر و شهرداری کرمانشاه چه می شود؟


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت شورای شهر کرمانشاه پرداخت و افزود: دو نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه که سلب عضویت شده اند، - وضعیت "شورای شهر" و "شهرداری" کرمانشاه چه می شود؟ ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت شورای شهر کرمانشاه پرداخت و افزود: دو نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه که سلب عضویت شده اند، برابر قانون تا 20 روز حق اعتراض دارند.

سعید سلیم ساسانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر و مدیریت شهری کرمانشاه، گفت: در آخرین جلسه هیات حل اختلاف استان که هفته پیش برگزار شد، دو نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه سلب عضویت شدند که این اعضا برابر قانون تا 20 روز حق اعتراض دارند.

وی افزود: از طرفی در مصوبه دیگر هیات حل اختلاف استان پیشنهاد شده دادستان با توجه به ظرفیت قوانین در این زمینه بررسی کرده و در خصوص سلب عضویت یا انحلال شورا تصمیم گیری کند که دادستان نیز در این زمینه پیگیر بوده و برگزاری جلسه ای با اعضای شورای شهر را در دستورکار دارد.

سلیم ساسانی با اشاره به اتمام مهلت تعیین تکلیف دو منتخب دیگر شورای شهر کرمانشاه که با نظر هیات مرکزی نظارت رد صلاحیت شده اند تا روز 18 شهریور گفت: وضعیت این دو عضو من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شورای شهر و شهرداری کرمانشاه چه می شود؟

وضعیت شورای شهر و شهرداری کرمانشاه چه می شود؟