مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-06سياسي

فرایند قانونگذاری باید اصلاح شود/ دولت در لوایح بازنگری کند


رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اصلاح فرایند قانونگذاری در کشور، از دولت خواست، با توجه به ظرفیت اجرایی جدید کشور، بازنگری در برخی لوایح را در دستور کار خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور روسای کمیسیون های مختلف و موضوع بررسی ایرادهای شایع شورای نگهبان نسبت به طرح ها و لوایح مصوب مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دو وظیفه جدی و اساسی در حوزه های قانونگذاری و نظارت را برعهده دارد و در این راستا از دو سازمان مهم مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات کل کشور استفاده می کند.

وی ادامه داد: مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات کشور باید تلاش کنند تا بهترین خدمات و کمک را از نظر مشورتی و پژوهشی به نمایندگان در صحن و کمیسیون های مجلس ارائه کنند.

رییس قوه مقننه ضمن اشاره به اینکه در خصوص این موضوع در نشست دیروز هیئت رییسه مجلس مباحث جدی مطرح شد، اظهار داشت: مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات گزارشی در مورد چگونگی استفاده هر چه بهتر از ظرفیت های این دو سازمان را در جلسه شورای هماهنگی و صحن علنی مجلس ارائه دهند تا نمایندگان بتوانند، این موارد را به عنوان مطالبه از این دو سازمان پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند قانونگذاری باید اصلاح شود/ دولت در لوایح بازنگری کند

فرایند قانونگذاری باید اصلاح شود/ دولت در لوایح بازنگری کند