مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-06سياسي

آخرین فرصت ثبت نام ارشد MBA بین المللی


در آخرین مرحله از ثبت نام دوره MBA بین المللی که با میزبانی دانشکده فنی دانشگاه تهران و با همکاری دا نشگاه های کاردیف مترو پولیتن انگلستان و وارنای بلغارستان و در چارچوب ضوابط قانونی معین برگزار می شود، - متقاضیان می توانند پس از بررسی شرایط با تکمیل فرم ثبت نام در این دوره بین المللی نام نویسی نمایند.

پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با دانشگاه مدیریت وارنای بلغارستان VUM (Varna University of Management) و دانشگاه کاردیف مترو پولیتن انگلستان CMU (Cardiff Metropolitan University) دوره کارشناسی ارشد MBA همراه با اعطاء گواهی MBA دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد از دانشگاه کاردیف مترو پولیتن و وارنا برگزار خواهد شد.

در همین راستا به صورت محدود و از طریق انجام مصاحبه داوطلبین علاقه مند برای این دوره پذیرش خواهند شد.

مدت دوره ارشد MBA: این دوره در یک بازه زمانی دوساله و در طی 4 ترم برگزار می شود که دانش پذیر 2 ترم از مدت تحصیل خود را به میزبانی دانشگاه تهران و 1 ترم را در کشور بلغارستان و دانشگاه مدیریت وارنا خواهد گذراند و ترم آخر نیز مربوط به انجام امور پایان نامه خواهد بود.

در پایان این دوره مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه وارنا و کاردیف مترو پولیتن صادر خواهد شد که دانشجو می تواند در مقاطع دکترا نیز به صورت بین المللی ادامه تحصیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین فرصت ثبت نام ارشد MBA بین المللی

آخرین فرصت ثبت نام ارشد MBA بین المللی