مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-06اقتصادي

کیفیت خروجی پساب بندرعباس ارتقا یافت/بوی نامطبوع فاضلاب کمتر احساس می شود


مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس گفت: در این مدت بوی نامطبوع فاضلاب بندرعباس به شدت کاهش یافته و شهروندان بندرعباس می توانند این موضوع را به خوبی احساس کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس گفت: در این مدت بوی نامطبوع فاضلاب بندرعباس به شدت کاهش یافته و شهروندان بندرعباس می توانند این موضوع را به خوبی احساس کنند.

شهروز شجاعی در گفت و گو با ایسنا، افزود: این شرکت در آبان سال 99 با هدف رفع معضل زست محیطی فاضلاب بندرعباس برای نخستین بار با ترکیبی از ضنایع بزرگ استان و کشور شکل گرفت.

وی با بیان اینکه ایمیدرو، فولاد هرمزگان، پالایشگاه نفت بندرعباس، صبا فولاد خلیج فارس، صنایع ملی مس ایران، فولاد ستاره سیمین هرمز و گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش بنگاه های اقتصادی مشارکت کننده و سهامدار در این شرکت هستند، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات و مذاکرات فراوان هیات مدیره نیز به جمع بندی رسیدیم تا خود به صورت مستقیم با آبفای هرمزگان وارد مذاکره شده و بی واسطه در طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس مشارکت کنیم.

شجاعی با اشاره به اینکه با کمک استاندار هرمزگان و دستگاه قضایی هرمزگان توانستیم این مسئولیت بزرگ را برعهده بگیریم و شرکت قبلی که در پنج سال گذشته به تعهداتش پایبند نبوده نیز کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت خروجی پساب بندرعباس ارتقا یافت/بوی نامطبوع فاضلاب کمتر احساس می شود

کیفیت خروجی پساب بندرعباس ارتقا یافت/بوی نامطبوع فاضلاب کمتر احساس می شود