مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-06بين الملل

حمایت حزب «الحراک الجنوبی» یمن از عملیات اخیر صنعاء در خاک سعودی


حزب الحراک الجنوبی یمن از عملیات موفق اخیر نیروهای مسلح این کشور در عمق خاک سعودی حمایت و بر ضرورت تداوم چنین عملیات های بازدارنده ای علیه متجاوزان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الحراک الجنوبی (جنبش جنوب) یمن، شرکت کننده در کنفرانس گفت وگوی ملی و امضا کننده توافق صلح و مشارکت در این کشور، از عملیات اخیر ارتش و کمیته های مردمی خبر داد و گفت، در این عملیات از شانزده پهپاد و موشک بالستیک ذوالفقار و بدر استفاده شد.

وی تصریح کرد: عملیات مذکور در چارچوب مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی انجام شد و طی آن، تأسیسات حیاتی و مراکز نظامی عربستان سعودی با پهپاد صماد 3 و موشک هدف گرفته شد.

سریع توضیح داد: در این عملیات تأسیسات وابسته به آرامکو در رأس التنوره در منطقه الدمام در شرق سعودی با هشت پهپاد صماد 3 و موشک بالستیک از نوع ذوالفقار هدف گرفته شد.

در عملیات مذکور، تأسیسات آرامکو در جده، جازان و نجران نیز با پنج موشک بالستیک از نوع بدر و دو پهپاد صماد 3 هدف گرفته شد.

وی در پایان به عربستان سعودی درباره ادامه تجاوز به یمن و ملت مجاهد آن هشدار داد و گفت: بر حق مشروع خود در اجرای عملیات های منحصر به فرد بیشتر در دفاع از کشور عزیز و ملت بزرگ یمن تا توقف تجاوز حملات و رفع محاصره تأکید می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت حزب «الحراک الجنوبی» یمن از عملیات اخیر صنعاء در خاک سعودی

حمایت حزب «الحراک الجنوبی» یمن از عملیات اخیر صنعاء در خاک سعودی