مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-06سياسي

اصلاح فرآیندهای قانونگذاری برای حل مشکلات کشور ضرورت دارد


رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اصلاح فرآیند قانونگذاری در کشور، گفت: اصلاح فرایند قانونگذاری برای کنترل ورودی ها و مصوبات و به خصوص حل مشکلات کشور بسیار موثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف امروز (دوشنبه 15 شهریور ماه) در جلسه شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور روسای کمیسیون های مختلف و موضوع بررسی ایرادهای شایع شورای نگهبان نسبت به طرح ها و لوایح مصوب مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس دو وظیفه جدی و اساسی در حوزه های قانونگذاری و نظارت بر عهده دارد و در این راستا از دو سازمان مهم مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات کل کشور استفاده می کند.

وی ادامه داد: مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات کشور باید تلاش کنند تا بهترین خدمات و کمک را از نظر مشورتی و پژوهشی به نمایندگان در صحن و کمیسیون های مجلس ارائه کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه در خصوص این موضوع در نشست دیروز هیئت رییسه مجلس مباحث جدی مطرح شد، تصریح کرد: مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات باید گزارشی در مورد چگونگی استفاده هر چه بهتر از ظرفیت های این دو سازمان در جلسه شورای هماهنگی و صحن علنی مجلس ارائه دهند تا نمایندگان بتوانند، این موارد را به عنوان مطالبه از این دو سازمان پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح فرآیندهای قانونگذاری برای حل مشکلات کشور ضرورت دارد

اصلاح فرآیندهای قانونگذاری برای حل مشکلات کشور ضرورت دارد