مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-06سياسي

بیژن عبدالکریمی، اخراج استاد، دانشگاه را جسم بی روح می کند


اگر قرار است استاد، مستقل نباشد و طوطی وار هر چه را گفتند تکرار کند چه نیاز به استاد؟ در هر کلاس دانشجویان را بنشانند و شبکه های متعدد تلویزیون را برای آنان روشن کنند و یکی را هم مراقب بگذارند تا چشم برندارند.

- عصر ایران؛ مهرداد خدیر- اگر بگویم خبر اخراج دکتر بیژن عبدالکریمی همان قدر تلخ است که احتمال سقوط پنج شیر و ورود طالبان به حریم احمد شاه مسعود در بیستمین سالگرد شهادت او، مپندارید که قصد اغراق دارم و گزاف است چرا که هر دو از چیزگی تعصب بر خِرَد، حکایت می کند.

اعتبار یک دانشگاه به استادان و مدرسان و پژوهش گران آن است و اگر دیگران به استادی و تدریس و تحقیق در دانشگاهی می بالند به سبب آن است که استادان و مدرسان و محققانی پیش از آنان بدان اعتبار و منزلت بخشیده اند و بر این سیاق می توان گفت آن که در این میان آسیب می بیند و اعتبار از کف می دهد نه دکتر بیژن عبدالکریمی که اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی است چندان که امثال دکتر حسین بشیریه به دانشگاه امام صادق اعتبار افزون تری بخشیدند.

بیژن عبدالکریمی مسلمانی ایران دوست و آزاده است و اندیشه خود را در پستو پنهان نکرد و در برنامه زاویه شبکه چهار سیما به مردم شناسانده شد.

سیمای جمهوری اسلامی ایران نه تلویزیون فارسی بی بی سی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیژن عبدالکریمی، اخراج استاد، دانشگاه را جسم بی روح می کند

بیژن عبدالکریمی، اخراج استاد، دانشگاه را جسم بی روح می کند