مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-06سياسي

فرمانده کل سپاه: سرلشکر فیروزآبادی نقش برجسته ای در توسعه قدرت دفاعی کشور داشت


سرلشکر فیروزآبادی فرمانده ای آینده نگر بود که نقش برجسته ای در توسعه قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران داشت.

- سرلشکر سلامی گفت: سرلشکر فیروزآبادی فرمانده ای آینده نگر بود که نقش برجسته ای در توسعه قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در خصوص ابعاد شخصیتی و ویژگی های مدیریتی مرحوم سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار داشت: سرلشکر فیروزآبادی پیش از هر چیز یک شخصیت وسیع و انسانی تمام عیار بود که فعالیت های ارزنده ای را در طول عمر خود به منصه ظهور رساند.

وی افزود: ایشان به لحاظ اخلاقی شخصیتی متخلق به اخلاق الهی و اسلامی و از شخصیتی باوقار و در عین حال متواضع و کاملاً ولایی برخوردار بودند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: سرلشکر فیروزآبادی از معرفت دینی و بصیرت سیاسی نافذی برخوردار بود و روحیه انقلابی و تحول گرایانه عمیقی در وجودش موج می زد.

سردار سلامی اضافه کرد: او نقش برجسته ای در توسعه قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و وزارت دفاع داشت.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم سرلشکر فیروزآبادی اندیشمند و صاحب فکر بود و ایده های نو داشت و خلاقانه به سمت اهداف حرکت می کرد؛ همچنین ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: سرلشکر فیروزآبادی نقش برجسته ای در توسعه قدرت دفاعی کشور داشت

فرمانده کل سپاه: سرلشکر فیروزآبادی نقش برجسته ای در توسعه قدرت دفاعی کشور داشت