مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-06ورزشي

دلیل سفر رییس کمیته فوتبال ساحلی به روسیه از زبان هیات فوتبال بوشهر!


رییس کمیته فوتبال ساحلی و سرمربی تیم ملی طی سفر به روسیه با رییس کمیته فوتبال ساحلی فیفا و رییس کمیته فوتبال ساحلی برزیل دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر، جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه در حالی امسال برگزار شد که تیم ملی کشورمان در اقدامی عجیب از سوی AFC، جواز حضور در این مسابقات را نتوانست کسب کند.

با این حال امیر حسین محتشم (رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال) و عباس هاشم پور (سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی) جهت پیشبرد برنامه های کمیته فوتبال ساحلی و همچنین آنالیز رقیبان احتمالی کشورمان در مسابقات جام بین قاره ای راهی روسیه شدند.

اولین برنامه رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی دیدار با جان کاسکو، رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون بین المللی فوتبال بود.

جان کاسکو در این دیدار ضمن ابزار ناراحتی از عدم حضور تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام جهانی روسیه، از حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره ای خبر داد.

دومین برنامه امیرحسین محتشم و عباس هاشم پور دیدار با رییس کمیته فوتبال ساحلی برزیل بود.

وی در این گفت وگو با بیان این که جای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی خالی است از رییس کمیته فوتبال ساحلی و سرمربی تیم ملی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل سفر رییس کمیته فوتبال ساحلی به روسیه از زبان هیات فوتبال بوشهر!

دلیل سفر رییس کمیته فوتبال ساحلی به روسیه از زبان هیات فوتبال بوشهر!