مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-06سياسي

معرفی دستگاه های اجرایی برتر گلستان در سال 99


بیست و دومین جشنواره شهید رجایی با معرفی و تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر استان گلستان، امروز دوشنبه پانزدهم شهریورماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

- ایسنا/گلستان بیست و دومین جشنواره شهید رجایی با معرفی و تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر استان گلستان، امروز دوشنبه پانزدهم شهریورماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

استاندار گلستان در این جشنواره با تقدیر از تلاش های کارکنان دولت، گفت: در سخت ترین شرایط و بحران ها که مردم در حوادث طبیعی و غیرطبیعی با آن روبه رو می شوند، این کارکنان دولت هستند که در صف اول ارائه خدمات قرار دارند.

از برخی از خدمات این کارکنان نمی توان با هیچ ابزاری تقدیر و تشکر کرد.

هادی حق شناس بیان کرد: یکی از دلایلی که استان از نظر شاخص دولت الکترونیک از میانگین کشوری پایین تر است، این بوده که دستگاه ها تمایلی ندارند برخی از خدمات خود را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی با بیان اینکه موضوع واگذاری خدمات به بخش خصوصی باید به صورت ماهانه رصد شود، افزود: هرچقدر با ارباب رجوع کمتر سروکار داشته باشیم، در این ایام که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، سلامت کارکنان کمتر به خطر می افتد.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه دولت در وسط میدان و پرچم دار توسعه است، خاطرنشان کرد: اگر نظام اداری فشل باشد، بخش خصوصی نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دستگاه های اجرایی برتر گلستان در سال 99

معرفی دستگاه های اجرایی برتر گلستان در سال 99