مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-06ورزشي

راه اندازی سایت پروازی آبیدر سنندج به نام شهید سردار سلیمانی


رییس کمیته ورزش های هوایی کردستان از نامگذاری سایت پروازی کوه آبیدر سنندج به نام شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس کمیته ورزش های هوایی کردستان از نامگذاری سایت پروازی کوه آبیدر سنندج به نام شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

آریان علاقبند بهرامی در گفت و گو با ایسنا گفت: این نامگذاری طی مراسمی در روزهای آتی با حضور ورزشکاران و مسئولین ورزشی کردستان در محل سایت انجام خواهد شد.

وی افزود: در ادامه تحولات و به روزرسانی در ورزش های هوایی کردستان، سایت های پروازی کردستان جهت میزبانی ورزش ها و رشته های جدید ورزش های هوایی آماده و تجهیز می شوند.

علاقبند بیان کرد: پاراگلایدر، پاراموتور، پاراتراک، کایت، پرواز هواپیماهای مدل، بانجی جامپینگ و چتربازی زیر نظر کمیته ورزش های هوایی اداره می شوند.

رییس کمیته ورزش های هوایی کردستان فعالسازی و توانمندسازی رشته های غیر فعال در استان، برگزاری ورکشاپ استعدادیابی خلبانی برای آشنایی علاقه مندان به این حوزه، برگزاری کارگاه های ایمنی پرواز و امداد و نجات، تاسیس سایت های پروازی جدید، برگزاری دوره های توانمندسازی ورزشکاران این حوزه با حضور مربیان بین المللی، معرفی ظرفیت های استان برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی ورزش های هوایی را از برنامه های این کمیته در کردست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت پروازی آبیدر سنندج به نام شهید سردار سلیمانی

راه اندازی سایت پروازی آبیدر سنندج به نام شهید سردار سلیمانی