مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-06سياسي

کشور در سالهای قبل با توسعه نامتوازن روبرو بوده است


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این که کشور در سال های قبل با توسعه نامتوازن روبرو بوده است، از ستاد اجرایی فرمان امام خواست تا رسیدگی به مناطق محروم را در اولویت کار قرار دهد.

- ایسنا/یزد رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این که کشور در سال های قبل با توسعه نامتوازن روبرو بوده است، از ستاد اجرایی فرمان امام خواست تا رسیدگی به مناطق محروم را در اولویت کار قرار دهد.

محمدصالح جوکار در دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد اظهار کرد: امروز مردم با مشکلاتی روبرو هستند که عمدتا در حوزه اقتصادی و معیشتی است و غالبا هم افرادی گرفتار این مشکلات شده اند که در متن انقلاب بوده و برای آن زحمت و تلاش کشیده اند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کاری بسیار خداپسندانه و مطلوب است تصریح کرد: دولت ها یک سری وظایف ذاتی دارند که بایند انجام دهند و انشاالله در دوره آقای رییسی توجه به انجام این وظایف نسبت به دوره قبلی افزایش یابد.

وی ادامه داد: به هر حال بحث انقلاب و نظام مطرح است و همه ما وظیفه داریم زمینه حراست و حفاظت از نظام را انجام دهیم و قطعا هرچه که مردم رضایت بیشتری داشته باشند، در این مسیر می توانیم بهتر عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور در سالهای قبل با توسعه نامتوازن روبرو بوده است

کشور در سالهای قبل با توسعه نامتوازن روبرو بوده است