مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-06اجتماعي

زیر گرفتن حقوق شهرونی در پیاده روهای شهر یزد


این روزها بسیاری از شهرهای بزرگ کشورمان به دلیل تردد و ترافیک های معمول که در هر ساعت از شبانه روز شاهد آن هستیم، به پارکینگ های دائمی خودروها تبدیل شده اند ولی گاهاً مشکل کمبود یا نبود پارکینگ نیز باعث سردرگمی شهروندان برای پارک خودرو و گاهاً بروز تخلفاتی .

- این روزها بسیاری از شهرهای بزرگ کشورمان به دلیل تردد و ترافیک های معمول که در هر ساعت از شبانه روز شاهد آن هستیم، به پارکینگ های دائمی خودروها تبدیل شده اند ولی گاهاً مشکل کمبود یا نبود پارکینگ نیز باعث سردرگمی شهروندان برای پارک خودرو و گاهاً بروز تخلفاتی که اغلب نیز منجر به تضییع حقوق دیگر شهروندان است، می شود.

محمدمسعود زارع 15 شهریور 1400 / 10:58این وضعیت در شهر میراث جهانی یزد که به عنوان پایلوت شهر دسترس پذیر کشور انتخاب شده نیز به چشم می آید به طوری که حتی بعضاً شاهد پارک نه فقط موتورسیکلت ها بلکه خودروها در سطح پیاده روهای شهر هستیم و غالباً در گفت وگو با شهروندان به طرح کمبود زیرساخت های شهری و کم کاری متولیان شهر، ختم می شود.

هرچند امید است که مسئولان یزد جهانی برای رفع چنین مشکلات به ظاهر کوچک همت بیشتری بگذارند ولی شهروندان شهری جهانی و با غنای فرهنگی بالا نیز باید اهتمام داشته باشند که کمبود زیرساخت ها نباید باعث بروز چنین کج رفتاری ها و ضایع کردن حقوق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر گرفتن حقوق شهرونی در پیاده روهای شهر یزد

زیر گرفتن حقوق شهرونی در پیاده روهای شهر یزد