مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-06حوادث

پلیس، پرونده سرقت از اماکن خصوصی بجنورد را بست


رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از بسته شدن پرونده سرقت از اماکن خصوصی بجنورد توسط سارق سابقه دار خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از بسته شدن پرونده سرقت از اماکن خصوصی بجنورد توسط سارق سابقه دار خبر داد.

سرهنگ مقصود رستگار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در بجنورد و بسته شدن پرونده این سارق خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی کنند، افزود: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس آگاهی استان گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به 15 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رستگار اظهار کرد: مهم ترین دلیل تاکید پلیس برای رعایت نکات ایمنی در منازل، وجود ارتباط معنادار بین سرقت منزل با موضوع احساس امنیت است زیرا در صورت بروز سرقت، ممکن است آرامش و اطمینان خاطر موجود در خانواده با خدشه مواجه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس، پرونده سرقت از اماکن خصوصی بجنورد را بست

پلیس، پرونده سرقت از اماکن خصوصی بجنورد را بست