مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-06دانش

قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رتبه بندی تایمز کیواس


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این دانشگاه با قرار گرفتن در بازه رتبه ای 400-351 به عنوان دانشگاه های اول ایران در رتبه بندی تایمز کیواس 2022 معرفی شده اند که اولین تجربه حضور دانشگاه در این رتبه بندی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: در رتبه بندی دانشگاه های کشور دانشگاه علوم پزشکی مازندران جز سه دانشگاه برتر کشور انتخاب شده است.

وی تصریح کرد:  دانشگاه علوم پزشکی مازندران با قرار گرفتن در بازه رتبه ای 400-351 به عنوان دانشگاه های اول ایران در رتبه بندی تایمز معرفی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه با اعلام اینکه رتبه پژوهشی دانشگاه در این زمینه بسیار نقش دارد، گفت: در حوزه جذب دانشجویان بین الملی با هدف گذاری کیفی را در دستور کار قرار دادیم و تلاش های دانشگاه به ثمر نشست، در رتبه بندی دانشگاه های با قدمت بزرگتر حضور دارند که پایین تر از دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفتند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رتبه بندی تایمز یکی از مشهورترین نظام های رتبه بندی بین المللی دانشگاه ها است که اولین بار در سال 2004 با همکاری تایمز و کیواس تحت عنوان رتبه بندی تایمز کیواس و از سال 2010 به بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رتبه بندی تایمز کیواس

قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رتبه بندی تایمز کیواس