مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-06فرهنگي

رویداد فرهنگی جمعه های صنایع دستی در البرز برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از برگزاری رویداد فرهنگی در حوزه صنایع دستی با مشارکت هنرمندان خبر داد.

- ، فریدون محمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد فرهنگی در حوزه صنایع دستی با مشارکت هنرمندان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا درصدد برگزاری رویداد فرهنگی با نام جمعه های صنایع دستی با مشارکت هنرمندان رشته های مختلف هنری هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز عنوان کرد: بر این اساس مقرر شد این رویداد فرهنگی در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی تا پایان سال جاری روزهای جمعه هر هفته به صورت نمایشگاهی برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت از هنرمندان البرزی تصریح کرد: رویداد فرهنگی جمعه های صنایع دستی در زمینه نمایش و فروش آثار تولیدی متمرکز بوده و با محوریت بازاریابی و رونق اقتصادی فعالیت خواهد کرد.

محمدی بیان کرد: مشارکت نهادهای مربوطه به منظور جایابی، تجهیز و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در راستای اجرای این طرح انکارناپذیر بوده و نیازمند مشارکت و هم افزایی در این زمینه هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه لازم برای تداوم فعالیت های هنری را فراهم آورده و موجب احیای صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد فرهنگی جمعه های صنایع دستی در البرز برگزار می شود

رویداد فرهنگی جمعه های صنایع دستی در البرز برگزار می شود