مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-06اقتصادي

خروج غیرمجاز گندم از میامی مصداق قاچاق است/اتمام خرید تضمینی گندم


فرماندار میامی با اشاره به اتمام خرید تضمینی گندم و برداشت محصول در میامی گفت: بهره برداران باید بدانند که خروج غیرمجاز گندم مصداق قاچاق در سطح این شهرستان است.

- ، با اشاره به اتمام فصل برداشت گندم و همچنین خرید تضمینی بر ضرورت توجه کشاورزان و رانندگان به مسائل قانونی تاکید کرد و افزود: یکی از مصادیق قاچاق کالا خروج غیر مجاز گندم از شهرستان محسوب می شود.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای آگاهی های مردم و کشاورزان و دامداران میامی در خصوص مصادیق قاچاق، تاکید کرد: آگاهی رسانی به مردم درباره این موضوع سبب کاهش وقوع قاچاق ناخواسته می شود.

فرماندار میامی با بیان اینکه قطع غیرمجاز چوب تاغ و صادرات دام های بدون پلاک از دیگر مسائل و مصادیق مرتبط با قاچاق هستند که قانون برای آنها مجازات تعیین کرده است، گفت: نیاز است تا در شهرستان نیز همگام با سایر نقاط کشور اقدامات مبارزه ای داشته باشیم و زمینه های قاچاق را از بین ببریم که یکی از راهکارهای آن آگاهی رسانی به مردم برای عدم وقوع قاچاق ناخواسته است.

ملایری با بیان اینکه بسیاری دامداران و کشاورزان نمی دانند عملی که انجام می دهند، قاچاق محسوب می شود، گفت: دهیاری ها، استفاده از ظرفیت روحانیان و نهادهای فرهنگی و… می تواند در کاهش این مشکل نقش آفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج غیرمجاز گندم از میامی مصداق قاچاق است/اتمام خرید تضمینی گندم

خروج غیرمجاز گندم از میامی مصداق قاچاق است/اتمام خرید تضمینی گندم