مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-06اقتصادي

بیابان زدایی در خراسان جنوبی شدت می گیرد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به کسب رتبه نخست استان در طرح های مقابله با بیابانزایی و عملکرد مطلوب این اداره کل، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به کسب رتبه نخست استان در طرح های مقابله با بیابانزایی و عملکرد مطلوب این اداره کل، اعتبارات مقابله با بیابانزایی استان در سال جاری از 99 به 113 میلیارد تومان افزایش یافت.

علیرضا نصرآبادی، امروز دوشنبه 15 شهریور به رسانه های گروهی گفت: عملکرد خوب استان در بحث های مقابله با بیابانزایی باعث شد خراسان جنوبی در این بخش رتبه نخست کشوری را در برنامه های سال 1399 به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: این عملکرد مطلوب سبب شد سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور جایگاه استان در تخصیص اعتبارات مقابله با بیابانزایی را نیز مجدد افزایش دهد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا اعتبار مشخص شده برای استان در سال 1400 که 99 میلیارد تومان تعیین شده بود مجدد 13 میلیارد تومان افزایش یافت، بر این اساس اعتبارت استان در سال جاری برای فعالیت های مقابله با بیابانزایی 113 میلیارد تومان خواهد بود.

وی با اشاره به اعتبارات مطلوبی که در بخش آبخیزداری نیز تعیین شده نیز گفت: سرجمع اعتبارت ملی پیش بینی شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیابان زدایی در خراسان جنوبی شدت می گیرد

بیابان زدایی در خراسان جنوبی شدت می گیرد