مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-06پزشكي

کرونا و کودکان؛ بستری41 کودک مبتلا به کرونا در سنندج


رییس بیمارستان بعثت سنندج از بستری شدن41 کودک مبتلا به کرونا از ابتدای سال جاری تا کنون در این بیمارستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس بیمارستان بعثت سنندج از بستری شدن41 کودک مبتلا به کرونا از ابتدای سال جاری تا کنون در این بیمارستان خبر داد.

تعداد بستری شدگان به دلیل مبتلا شدن به کرونا در استان کردستان هر روز بیشتر می شود و این در حالی است که کرونا در موج پنجم بیشتر خودنمایی کرده و کودکان و نوجوانان را هم درگیر می کند.

اگر چه بارها هشدارهای زیادی راجع به مصون نبودن کودکان و اطفال از کرونا، از سوی پزشکان و مسئولان در رسانه ها به گوش رسیده، اما هنوز برخی از والدین نسبت به هشدارها حساس نبوده و با نادیده گرفتن آن به بازی کودکان خود در شرایط کرونایی بیشتر اهمیت می دهند.

برخی هم به اشتباه تصور می کنند که کودکان به بیماری کرونا مبتلا نمی شوند و این در حالی است که ویروس کرونا می تواند تمام گروه های سنی از نوزاد یک روزه تا سالمند را مورد آسیب جدی قرار دهد.

آمارها نشان می دهد که نسخه های قبلی ویروس کرونا در قبال کودکان میزان سرایت پذیری کم تری داشتند، در حالی که جهش دلتا به طور جدی کودکان را مورد هجمه و آسیب قرار می دهد و بر هیمن اساس والدین باید به علائم کرونا در کودکان خود حساس باشند و با شناسایی به موقع نسبت به درمان آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و کودکان؛ بستری41 کودک مبتلا به کرونا در سنندج

کرونا و کودکان؛ بستری41 کودک مبتلا به کرونا در سنندج