مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-06سياسي

اعلام آمادگی ایران برای همکاری با عراق در ساخت موزه مقاومت


سردار فلاح زاده در دیدار با سخنگوی کتائب حزب الله در عراق از اعلام آمادگی ایران برای همکاری با عراق در ساخت موزه مقاومت نظیر موزه سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، محمد محی، رییس مرکز مطالعات استراتژیک بین المللی الهدف عراق، با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بازدید از موزه سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با سردار اصغر فلاح زاده، مدیر مفهومی موزه سراسرنمای مقاومت دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار سردار فلاح زاده با تاکید بر اینکه موزه سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حال تکمیل است، گفت: موزه سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حداقل امکانات و محدودیت های فراوان برپا شده است اما همانطور که رزمندگان از غرب آسیا، سوریه، لبنان تا عراق خود را مکلف به مقاومت دانستند، مسئولین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز خود را موظف دانستند چه چنین فضایی را در موزه به وجود آورند.

وی افزود: فضای موزه سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حال حاضر به صورت نمایشگاه است چرا که اطلاعات را جمع آوری کردیم، گروه مشاور دعوت کردیم و در مرحله پردازش اطلاعات و موارد بدست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایران برای همکاری با عراق در ساخت موزه مقاومت

اعلام آمادگی ایران برای همکاری با عراق در ساخت موزه مقاومت