مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-06ورزشي

برگزاری آیین «روضه شهید؛ خانه شهید» در قم


مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری آیین روضه شهید خانه شهید در جوار خانه شهیدان و جانبازان قمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برگزاری آیین روضه شهید؛ خانه شهید   اظهار کرد: هدف اصلی این طرح ها تعظیم شعائر حسینی(ع) و تکریم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است که امسال هم به دلیل شرایط خاص کرونایی و محدودیت برپایی مجالس و محافل سوگواری در فضاهای سربسته در جوار منازل شهدا و در فضاهای باز و غیرمسقف به اجرا در می آید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی ادامه داد: طرح روضه شهید خانه شهید از دهه دوم محرم سال جاری آغاز شده و تا پایان سال و در مناسبت های مختلف با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی مقابله با کرونا و حفظ فاصله اجتماعی در جوار خانه شهیدان گرانقدر شهر به اجرا گذاشته می شود.

وی عنوان کرد: در قالب این برنامه معنوی مراسم مداحی، مرثیه سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) اجرا شده و فضای روح بخشی در محلات و کوچه ها و منازل خانواده شهدای شهر مقدس قم ایجاد می شود.

مقیمی ابراز کرد: در طرح روضه شهید خانه شهید از خانواده های معظم شهدا، عملی به تصویر کشیده می شود.

وی با اشاره به استقبال همسایگان و مردم محله از طرح روضه شهید خانه شهید گفت: این طرح از ابتدا به دلیل برگزاری در محوطه باز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین «روضه شهید؛ خانه شهید» در قم

برگزاری آیین «روضه شهید؛ خانه شهید» در قم