مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-06فرهنگي

تازه ترین آلبوم نوازنده کمانچه منتشر شد/ اهمیت یک جریان مغفول


حسام اینانلو از نوازندگان و مدرسان موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم «ردیف میرزا عبدالله به روایت نور علی برومند» را با محوریت سازکمانچه پیش روی مخاطبان قرار داد.

- حسام اینانلو از نوازندگان و مدرسان موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم ردیف میرزا عبدالله به روایت نور علی برومند را با محوریت سازکمانچه پیش روی مخاطبان قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم ردیف میرزا عبدالله به روایت نورعلی برومند در دستگاه ماهور، آواز بیات ترک، دستگاه نوا، آوازهای ابوعطا، کرد بیات، دشتی و افشاری با نوازندگی کمانچه حسام اینانلو منتشر شد.

حسام اینانلو که طی سال های اخیر فعالیت های متعددی را با هنرمندان و گروه های شناخته شده حوزه موسیقی در داخل و خارج از کشور داشته طی نوشتاری در مورد انتشار این آلبوم نوشته است: انتشار اجرای ردیف میرزاعبدالله با ساز کمانچه از چند منظر برایم محل توجه بوده است.

اول حفظ میراث گرانبهای فرهنگی هنری و دیگری اهمیت آموزش این ردیف برای هنرجوی ساز کمانچه.

در مورد دیدگاه اول لازم می دانم توضیحاتی را عرض کنم؛ این میراث ارزشمند پیش از من به طور قطع و یقین پاس داشته شده و پس از من هم خواهد بود، اما نگاه فرهنگی به پدیده های هنری در زمان و دوره های تاریخی اهمیت ویژه ای پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آلبوم نوازنده کمانچه منتشر شد/ اهمیت یک جریان مغفول

تازه ترین آلبوم نوازنده کمانچه منتشر شد/ اهمیت یک جریان مغفول