مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-06بين الملل

در شب سخت پنجشیر چه گذشت؟


«فهیم دشتی» خواهرزاده عبدالله عبدالله و از مبارزان و فعالان رسانه ای و آزادی بیان و سخنگوی جبهه مقاومت ملی پنجشیر بود که در نتیجه حملات گسترده شب گذشته گروه طالبان در این استان همراه با ژنرال ودود زره خواهر زاده احمدشاه مسعود در یک نبرد سنگین با طالبان کشته شدند.

- فهیم دشتی خواهرزاده عبدالله عبدالله و از مبارزان و فعالان رسانه ای و آزادی بیان و سخنگوی جبهه مقاومت ملی پنجشیر بود که در نتیجه حملات گسترده شب گذشته گروه طالبان در این استان همراه با ژنرال ودود زره خواهر زاده احمدشاه مسعود در یک نبرد سنگین با طالبان کشته شدند.

پنجشیر آخرین پایگاه مقاومت ملی افغانستان در شرایط دشواری بسر می برد و طالبان مدعی شده اند که به بخش های مرکز این استان وارد شده اند اما جبهه مقاومت این ادعا را رد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، انتشار خبر کشته شدن فهیم دشتی از فعالان شناخته شده رسانه ای و از یاران احمدشاه مسعود همراه با ژنرال ودود زره خواهرزاده شیر پنجشیر برای دفاع از این استان واکنش های زیادی را در پی داشته است.

گزارش ها از استان پنجشیر حاکی از آن است که جنگ در اطراف بازارک مرکز این استان ادامه دارد و دو طرف ادعاهای ضدو نقیض از وضعیت در این استان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شب سخت پنجشیر چه گذشت؟

در شب سخت پنجشیر چه گذشت؟