مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-06سياسي

میدان شهید بهشتی قطب فرهنگی و گردشگری تبریز می شود


با افتتاح پروژه ی میدان شهید بهشتی، این پروژه تبدیل به قطب فرهنگی، مذهبی و گردشگری تبریز خواهد شد که شهروندان تبریزی اثرات این افتتاح را مشاهده و از این نعمت بهره مند خواهند شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با افتتاح پروژه ی میدان شهید بهشتی، این پروژه تبدیل به قطب فرهنگی، مذهبی و گردشگری تبریز خواهد شد که شهروندان تبریزی اثرات این افتتاح را مشاهده و از این نعمت بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام رسول برگی در جریان بازدید از میدان شهید بهشتی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش می کنیم این پروژه به بهترین شکل ممکن تکمیل و در اختیار شهروندان و میهمانانی که بعد از کرونا به تبریز سفر خواهند کرد، گذاشته شود.

وی ادامه داد: مطابق گزارشی که از پیمانکار پروژه و سرپرست شهرداری تبریز اخذ شد، تلاش می کنیم این پروژه را با همکاری شورای شهر تا نیمه اول مهرماه تکمیل کرده و وعده ی افتتاح آن محقق شود.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به تداوم عملیات اجرایی این پروژه در ایام کرونایی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی، رکود اقتصادی حاکم بر جامعه و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مجموعه ی اقدامات عمرانی در این پروژه رضایت بخش است و تلاش می کنیم که عملیات عمرانی آن تسریع یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان شهید بهشتی قطب فرهنگی و گردشگری تبریز می شود

میدان شهید بهشتی قطب فرهنگی و گردشگری تبریز می شود