مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-06اقتصادي

البرزی ها در نیمه اول امسال چقدر گاز مصرف کرده اند؟


از ابتدای سال تا کنون بیش از یک میلیارد و 500 متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده است.

- ایسنا/البرز سرپرست  شرکت گاز استان البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک میلیارد و 500 متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده است.

سهراب نجار در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 94 درصد خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: شرکت گاز استان دارای 910 هزار و 922 مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.

این مسئول با اشاره به میزان گاز مصرفی در استان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک میلیارد و 500 متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده است.

وی ادامه داد: فقط در سال 99 بیش از 36 هزار مشترک جدید به استان اضافه شده که با توجه به مهاجرپذیری و افزایش ساخت و سازها این روند افزایشی ادامه دارد.

نجار با بیان اینکه کم کم به فصول سرد سال و بازه افزایش مصرف گاز نزدیک می شویم، گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای تامین پایدار انرژی گاز برای مشترکین استان اندیشیده شده و امیدواریم امسال با مشکل قطعی گاز مواجه نشویم.

سرپرست شرکت گاز با تاکید بر ضرورت اصلاح شبکه گازرسانی و حفظ و نگهداری درست از تجهیزات این شبکه توضیح داد: باید از عملکرد و نگهداشت صحیح همه این تاسیسات خاطر جمع باشیم تا همزمان با شروع فصل سرما به بهترین نحو ممکن در خدمت رسانی به مردم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرزی ها در نیمه اول امسال چقدر گاز مصرف کرده اند؟

البرزی ها در نیمه اول امسال چقدر گاز مصرف کرده اند؟