مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 00:002021-09-05حوادث

واکنش یگان حفاظت محیط زیست به انتقادات تنها محیط بان قطع عضو کشور


تنها محیط بان قطع عضو کشور که بیش از یک سال پیش در درگیری با چهار متخلف پای خود را از دست داد - از سازمان حفاظت محیط زیست نسبت احراز نشدن جانبازی، - دریافت نکردن بیمه و خسارت و تهیه نشدن پای هوشمند مصنوعی مورد نظرش، معاون یگان حفاظت محیط زیست کشور توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حوالی بامداد 26 فروردین سال گذشته درپی هجوم چهار فرد متخلف به پاسگاه محیط بانی کارون واقع در شهرستان گتوند استان خوزستان تنها محیط بان حاضر در این پاسگاه یعنی سید امین هادی پور مورد اصابت گلوله در ناحیه زانو قرار گرفت که در نهایت منجر به قطع پای او شد.

به گفته تنها محیط بان قطع عضو کشور با گذشت بیش از یک سال نه تنها جانبازی او احراز نشده بلکه موفق به تهیه پروتز مورد نظرش و دریافت خسارت یا بیمه بابت نقص عضو نشده است.

هرچند طی این مدت مبلغی توسط کمک های مردمی برای تهیه پای هوشمند مورد نظر این محیط بان جمع شده اما بنابر اظهارات او به دلیل دریافت نکردن بیمه، این مبلغ به حد نصاب تهیه پای هوشمند از نمایندگی یک شرکت آلمانی در یکی از کشورهای همسایه نرسیده که با توجه به افزایش نرخ یورو این قیمت روزبه روز افزایش می یابد.

هادی پور دلیل درخواست خود برای تهیه پای مصنوعی هوشمند خارجی را اینگونه به ایسنا عنوان کرد: با توجه به قطع عضو اینجانب از بالای زانو، نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یگان حفاظت محیط زیست به انتقادات تنها محیط بان قطع عضو کشور

واکنش یگان حفاظت محیط زیست به انتقادات تنها محیط بان قطع عضو کشور