مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 19:152021-09-05ورزشي

همکاری تربیت بدنی سپاه و هیات کاراته قم


تربیت بدنی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و هیات کاراته استان قم پس از جلسه مشترک مسوولان دو نهاد با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حدود یک ماه بعد از برگزاری مجمع انتخابات هیات کاراته استان قم که به انتخاب مهدی بیرانوند چهره شناخته شده این رشته به عنوان رییس جدید و پایان 18 ماه بلاتکلیفی این هیات ورزشی پرمخاطب، پرافتخار و مدال آور منجر شد، رییس کاراته برای حضور در یکی از مهمترین جلسات روزهای آغازین کار خود در این هیات به سپاه رفت.

مهدی بیرانوند رییس هیات کاراته قم به اتفاق رجب نخستین دبیر این هیات ورزشی در این جلسه با سرگرد کوهی مسوول تربیت بدنی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)، سرگرد فرج اللهی مسئول ورزش قهرمانی سپاه علی ابن ابیطالب (ع)، سروان محمدرضا حیدری رییس هیات کاراته بسیج و سپاه و خانم موسوی نایب رییس هیات کاراته سپاه در مجموعه ورزشی نخلستان سپاه دیدار کرد.

طرفین در این جلسه پیرامون موضوعات مختلف در خصوص ورزش کاراته و راه کارهای رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی بحث و تبادل نظر کردند، رشته ای که از سال های آغازین بعد از پیروزی انقلاب تا کنون قهرمانان زیادی را به سطح اول کاراته ایران، آسیا و جهان معرفی کرده و برای ورزش قم افتخارات زیادی را به ارمغان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری تربیت بدنی سپاه و هیات کاراته قم

همکاری تربیت بدنی سپاه و هیات کاراته قم