مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 14:202021-09-05سياسي

در انتظار نسخه سومی از شاد


از تجربه آموزش آنلاین ناموفق سال گذشته چگونه می توان در سال تحصیلی پیش رو استفاده کرد؟ - از تجربه آموزش آنلاین ناموفق سال گذشته چگونه می توان در سال تحصیلی پیش رو استفاده کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: رکورد به جامانده از آموزش آنلاین، حدود یک سال تحصیلی کامل به علاوه سه ماه پایانی سال تحصیلی 98 است؛ آموزشی که بر اساس فناوری و در بستر فضای مجازی پیش رفت و امروز ما دوباره در آستانه سال تحصیلی جدیدی ایستاده ایم؛ سالی که طبق گفته ها و شنیده ها و البته بر اساس واقعیت امروز جامعه که همه گیری ویروس کرونا ما را با آن مواجه کرده است، همچنان خبر از مجازی بودن آموزش می دهد.

اما آموزش آنلاین در همین مدت کوتاه هم دستاوردها و چالش هایی با خود به همراه داشته است که حالا هر کدام از آنها می تواند برای مدیریت هر چه بهتر آموزش در سال تحصیلی پیش رو کمک حال مان باشد.

آن طور که کارشناسان آموزشی می گویند، تجربه یک سال گذشته به همه افراد درگیر در این جریان کمک کرد به این نتیجه برسند که بین ارائه آموزش در فضای مجازی با تدریس موثر باید تفاوت قائل شوند؛ اتفاقی که اگر رخ ندهد، ممکن است به یادگیری منجر نشود.

آنها معتقدند باید تصور کنیم در دو سرزمین متفاوت می خواهیم زندگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتظار نسخه سومی از شاد

در انتظار نسخه سومی از شاد