مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-05حوادث

کلاهبرداری 800 میلیاردی در لاهیجان با ایجاد یک گروه تلگرامی/ شناسایی 50 شاکی


فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری کلاهبرداران 800 میلیارد ریالی با ایجاد یک گروه تلگرامی در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: تاکنون 50 شاکی در این خصوص شناسایی شدند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری کلاهبرداران 800 میلیارد ریالی با ایجاد یک گروه تلگرامی در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: تاکنون 50 شاکی در این خصوص شناسایی شدند.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب مردم استفاده می کنند، اظهار کرد: در پی دریافت چند فقره پرونده قضایی مبنی بر کلاهبرداری فردی در قالب فروش لوازم و قطعات خودرو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی لاهیجان مشخص شد، یک خانم با جلب اعتماد مردم و ایجاد یک گروه تلگرامی، خود را نماینده یکی از شرکت های معروف خودروسازی معرفی و با وعده فروش لوازم و قطعات خودرو، مبالغ زیادی از مردم کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به متواری بودن و تحت تعقیب قرار گرفتن این کلاهبردار اضافه کرد: ماموران آگاهی با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفاء این متهم را در شهر لاهیجان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 800 میلیاردی در لاهیجان با ایجاد یک گروه تلگرامی/ شناسایی 50 شاکی

کلاهبرداری 800 میلیاردی در لاهیجان با ایجاد یک گروه تلگرامی/ شناسایی 50 شاکی