مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-05حوادث

دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری لیدر و پنج عضو یک شرکت هرمی خارجی در عملیات ویژه و ضربتی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

- ، سرهنگ حسین تُرکیان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای مرحله سوم طرح مبارزه با شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیر مجاز با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند فردی در شهر اصفهان اقدام به عضو گیری برای یک شرکت هرمی خارجی می کند.

وی افزود: بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی وی که یکی از لیدرهای اصلی شرکت مذکور بود را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد چندین نفر را وارد شرکت کرده و بابت این کار مبالغی را به عنوان سود و پورسانت از شرکت مذکور دریافت کرده است.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: در ادامه با اعترافات متهم 5 نفر از اعضای این شرکت دستگیر و پس از انجام تحقیقات و جمع آوری اسناد و مدارک با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هرگونه فعالیت در شرکت های هرمی علاوه بر اینکه جرم است باعث بروز ضرر و زیان برای اعضای این شرکت ها می شود خاطر نشان کرد: وعده پرداخت سودهای کلان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان

دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان