مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-05ورزشي

وزیر ورزش به دشت ورامین سفر می کند/ طرح های نیمه تمام ورزشی تامین اعتبار می شود


تمام موانع طرح های نیمه تمام ورزشی دشت بزرگ ورامین مرتفع و اعتبارات مورد نیاز آنها تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در دیدار با حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس اظهار کرد: تمام موانع طرح های نیمه تمام ورزشی دشت بزرگ ورامین را مرتفع و اعتبارات مورد نیاز  آنها را نیز تامین می کنیم.

وی با اظهار تاسف از وضعیت نیروهای قراداد موقت ادارات ورزش سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا، گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم به تدریج مشکل استخدام نیروهای قراردادی ادارات ورزش و جوانان رفع خواهد شد.

نوش آبادی نیز در این جلسه ضمن انتقاد از وضعیت موجود و کم توجهی وزارت ورزش به نیازهای جوانان اظهار کرد: کاهش اعتبارات حوزه ورزش همچنین تعطیلی و بلاتکلیفی پروژه های ورزشی، باعث بروز بعضی مشکلات در حوزه ورزش شده است که این موضوع باعث کاهش مدال آوری جوانان در مسابقات می شود.

وی خطاب به وزیر ورزش گفت: پیگیری و رفع موانع و افزایش اعتبارات بخش ورزش به خصوص امور جوانان از خواسته های ورزشکاران و مدال آوران است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با اشاره به پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه دشت ورامین افزود: دشت ورامین پتانسیل های بالایی در حوزه ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش به دشت ورامین سفر می کند/ طرح های نیمه تمام ورزشی تامین اعتبار می شود

وزیر ورزش به دشت ورامین سفر می کند/ طرح های نیمه تمام ورزشی تامین اعتبار می شود