مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-05سياسي

سربازان وظیفه آموزش مهارت های زندگی را فرا می گیرند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سربازان وظیفه در مراکز آموزشی علاوه بر آموزش های نظامی، بدنی، اطلاعاتی و شرعی، مهارت های زندگی را فرا می گیرند.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با سردار محمدی فرمانده جدید مرکز آموزش محمد رسول الله (ص) مرزبانی خراسان جنوبی بیان کرد: جایگاه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی کم نظیر بوده چراکه بر اساس تعهدهای ایمانی و حُسن وفای به عهد فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه جامعه نظامی و انتظامی در شرایط بحرانی اول انقلاب با امام خمینی (ره) بیعت کرده و در بیش از چهل سال همواره هر روز مستحکم تر از دیروز خودشان را نشان دادند، افزود: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی همواره در راستای صیانت و حفاظت از منافع عمومی از کشور فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت وجود مراکز آموزشی، اظهار کرد: مراکز آموزش نظامی به جز نقش بسیار حساسی که در جایگاه خدمت به نظام، کشور و اسلام دارند، برای برنامه ریزی فعالیت های سربازان از جایگاه بالایی برخوردار است.

آیت الله عبادی ادامه داد: در این مراکز تنها یادگیری مطرح نیست بلکه سربازان وظیفه علاوه بر آموزش های نظامی، بدنی، اطلاعاتی و شرعی، یادگیری همراه با اجرا و عمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان وظیفه آموزش مهارت های زندگی را فرا می گیرند

سربازان وظیفه آموزش مهارت های زندگی را فرا می گیرند