مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-05حوادث

دستگیری ضارب و همدستانش کمتر از 4 ساعت در یاسوج


فرمانده انتظامی استان از وقوع یک فقره نزاع مسلحانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: فرد ضارب به همراه 2 نفر از همدستانش کمتر از 4 پس از وقوع نزاع در کوه های اطراف شهر یاسوج دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع مسلحانه صبح امروز در بلوار امام خمینی (ره) شهر یاسوج بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد، چند نفر از اراذل و اوباش، فردی را در خیابان با سلاح گرم و سرد به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و قبل از حضور ماموران از محل متواری شدند.

مصطفایی بیان داشت: با توجه به اقدامات اوباش گرانه متهمان و ایجاد رعب و وحشت و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه، با تاکید فرمانده انتظامی استان، ضمن هماهنگی با مقامات قضایی، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس های اطلاعات و آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی، فرد ضارب و 2 نفر از همدستانش را در کوه های اطراف شهر یاسوج شناسایی و دستگیر و یک قبضه قمه به کار رفته در نزاع را نیز از آنها کشف و ضبط نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ضارب و همدستانش کمتر از 4 ساعت در یاسوج

دستگیری ضارب و همدستانش کمتر از 4 ساعت در یاسوج