مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-05سياسي

دعوتی برای بازخوانی و بازسازی علوم اجتماعی


«علوم اجتماعی را بگشایید»، دعوتی است برای بازخوانی و بازسازی علوم اجتماعی.

علومی که به واسطه ساخت تاریخی اش، توانسته ساختارها و رشته ها، پژوهشگران، - علوم اجتماعی را بگشایید ، دعوتی است برای بازخوانی و بازسازی علوم اجتماعی.

علومی که به واسطه ساخت تاریخی اش، توانسته ساختارها و رشته ها، پژوهشگران، معرفت شناسی ها و روش شناسی های خاصی را در درون خود شکل دهد و بر کلیتِ دانش مسلط سازد و درمقابل، باب مشارکت را به روی دیدگاه ها و روش شناسی ها و معرفت شناسی های بدیل ببندد و بازیگران محدودی را به مشارکت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب علوم اجتماعی را بگشایید: گزارشی در باب ساختارمندی مجدد علوم اجتماعی، نوشته ایمانوئل والرشتاین به ترجمه مهدی معافی از سوی انتشارات پگاه روزگار نو با شمارگان 500 نسخه در 150 صفحه به بهای 40 هزار تومان منتشر شده است.

دکتر معافی در بخشی از پیشگفتاری که بر این کتاب نوشته آورده است: علوم اجتماعی را بگشایید/بگشاییم ، دعوتی است برای بازخوانی و بازسازی علوم اجتماعی.

علومی که به واسطه ساخت تاریخی اش، توانسته ساختارها و رشته ها، پژوهشگران، معرفت شناسی ها و روش شناسی های خاصی را در درون خود شکل دهد و بر کلیتِ دانش مسلط سازد و درمقابل، باب مشارکت را به روی دیدگاه ها و روش شناسی ها و معرفت شناسی های بدیل ببندد و بازیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوتی برای بازخوانی و بازسازی علوم اجتماعی

دعوتی برای بازخوانی و بازسازی علوم اجتماعی