مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-05سياسي

توزیع بیش از 7 هزار بسته کمک معیشتی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از توزیع هفت هزار و 400 بسته کمک معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی به همت اوقاف و امور خیریه گیلان همزمان با سراسر کشور بین نیازمندان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده ظهر امروز در حاشیه آماده سازی یک هزار و 400 بسته کمک معیشتی در قالب مرحله دوم طرح شمیم حسینی در آستان خواهر امام رشت اظهار کرد: بسته های معیشتی با استفاده از ظرفیت خیرین و موقوفات منطبق با نیات خیرات و کمک به نیازمندان تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه در این رزمایش سراسری، همه ادارات اوقاف گیلان نیز مشارکت داشته و امروز درمجموع هفت هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می شود، گفت: برای تهیه این بسته های کمک معیشتی 37 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه، این بسته های کمک معیشتی توسط گروه های جهادی، مراکز افق بقاع متبرکه و هیئت های مذهبی توزیع می شود، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 150 هزار بسته کمک معیشتی و 170 هزار بسته ملزومات بهداشتی با صرف هزینه 300 میلیارد ریال در مناطق محروم گیلان توزیع شده است.

    به گفته علیزاده، به همت مراکز افق بقاع متبرکه گیلان 600 هزار ماسک تولید و یا تهیه شده و در مناطق محروم، روستایی و بین مراکز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 7 هزار بسته کمک معیشتی

توزیع بیش از 7 هزار بسته کمک معیشتی