مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-05سياسي

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مردمی برگزار شود


امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شکل مردمی برنامه های هفته دفاع مقدس باید حفظ شود، گفت: باید گرامیداشت این ایام نیز توسط و با حضور مردم برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت سال 1400 و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به شرایط خاص موجود و شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بحث کرونا باعث نشود مراسم پرافتخار و باشکوه تحت الشعاع قرار گیرد و از سوی دیگر خود مراسم هم به نحوی نباشد که کرونا را تحت الشعاع قرار دهد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دفاع مقدس باید صدها سال انقلاب اسلامی را سر پا نگه دارد و تغذیه فرهنگی برای این انقلاب باشد، بیان کرد: باید وقایع هشت سال دفاع مقدس بازبینی و بازنشر شود.

وی با اشاره به اینکه همه ادارات شهید ایثارگر، آزاده و جانباز دارند، بیان کرد: هر اداره با رعایت شرایط کرونایی از این قشر تقدیر کند.

خاتمی با اشاره به اینکه شکل مردمی برنامه ها باید حفظ شود، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس پس از نیروهای نظامی مردم و قشر بسیج مردمی بیشترین حضور را در جبهه ها داشتند و باید گرامیداشت این ایام نیز توسط و با حضور مردم برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مردمی برگزار شود

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مردمی برگزار شود