مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-05پزشكي

شناسایی 3 بیمار مبتلا به بیماری قارچ سیاه در اراک


رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: 3 بیمار مبتلا به بیماری قارچ سیاه پس از شناسایی و در این بیمارستان بستری شده اند.

- اراک- رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: 3 بیمار مبتلا به بیماری قارچ سیاه پس از شناسایی و در این بیمارستان بستری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستند و مراحل درمان را طی می کنند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک با اشاره به اینکه عفونت قارچ سیاه در 2 مرحله تأیید می شود، گفت: افراد مشکوک به این بیماری پس از مراجعه به متخصص چشم و یا گوش و حلق و بینی و بررسی های لازم و ارجاع به اتاق عمل نمونه برداری شده و پس از انجام آزمایشات لازم، کشت نمونه و پی سی آر تشخیص داده می شوند.

خانی دخت تاکید کرد: درمان این بیماری ترکیبی از جراحی و استفاده از داروهای ضد قارچ و درمان اصلی عفونت بیماری قارچ سیاه، استفاده از داروی آمفوتیریسین ب است اما به صورت کلی پاسخ به درمان در این بیماران در مجموع خوب نیست.

وی در ادامه افزود: بدون شک اولین قدم گرفتن شرح حال دقیق از بیمار است و علائم در بیماری موکورمایکوزیس ظاهری است و عفونت های قارچی در حفره بینی چشم و صورت رشد کرده و رؤیت می شود.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط جدید بحران موج پنجم کووید 19 و انتشار گونه دلتا، این بیماری افزایش یافته و نیاز است با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 3 بیمار مبتلا به بیماری قارچ سیاه در اراک

شناسایی 3 بیمار مبتلا به بیماری قارچ سیاه در اراک