مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-05سياسي

آغاز پیش ثبت نام اربعین و اعلام شرایط


در حالی که هنوز موضع عراق درباره اربعین در شرایط کرونایی امسال اعلام نشده، کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین زمان و شرایط پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت کربلا در اربعین را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عراق هنوز درباره اربعین و حضور زائران ایرانی در این کشور اعلام وضعیت نکرده است و ابراهیم رییسی، رییس جمهور نیز روز گذشته تاکید کرد: برگزاری مراسم اربعین منوط به موافقت دولت عراق و اعلام شرایط پذیرش زوار از جانب این کشور است.

بدون تردید در صورت موافقت کشور میزبان کسانی می توانند به زیارت اربعین مشرف شوند که با تایید وزارت بهداشت و درمان هر دو دُز واکسن کرونا را زده باشند.

با این حال، سازمان حج و زیارت به عنوان کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین برای مقدمه چینی و تا پیش از اعلام مواضع و برنامه عراق، پیش ثبت نام از زائران را برای اربعین از روز دوشنبه 15 شهریورماه آغاز می کند.

متن اطلاعیه این کمیته که از سوی سازمان حج و زیارت منتشر شده، به شرح زیر است: به اطلاع عموم مشتاقان می رساند با موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ابلاغ ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) مقرر شده است پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی با رعایت کامل شرایط و دستورالعمل های بهداشتی و صرفا از بین افرادی که فاقد بیماری های زمینه ای بوده و دو دُز واکسن کرونا را تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام اربعین و اعلام شرایط

آغاز پیش ثبت نام اربعین و اعلام شرایط