مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-05بين الملل

اروپا 21 سال از اهداف زیست محیطی خود عقب است


نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد اروپا 21 سال از اهدافی که برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در جو کره زمین در نظر گرفته، عقب است و اقدامات انجام شده در این زمینه کافی نیست.

- به نقل از انگجت، بررسی هایی که توسط مؤسسه اینل در ایتالیا انجام شده، نشان می دهد اروپا پیشرفت قابل توجهی در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای نداشته و اگر سرعت پیشرفت فعلی را ادامه دهد عقب ماندگی آن باز هم ادامه می یابد.

اتحادیه اروپا قصد دارد تا سال 2030 روند انتشار گازهای گلخانه ای را تا 55 درصد کاهش دهد، اما اینل بر این باور است که دستیابی به این هدف با روند فعلی تا سال 2051 محقق نمی شود.

این اتحادیه همچنین از تبدیل 40 درصد از منابع انرژی مصرفی خود به منابع انرژی تجدید پذیر تا سال 2030 خبر داده، اما با روند فعلی این هدف نیز تا سال 2043 محقق نمی شود.

بر اساس برآوردهای انجام شده، اتحادیه اروپا برای تحقق اهداف خود در زمینه کاستن از انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 نیازمند سرمایه گذاری 3.

6 تریلیون دلاری است.

همچنین دولت ها باید در این حوزه سختگیری و دلسوزی بیشتری داشته باشند.

افزایش هماهنگی میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و تدوین یک استراتژی منطقه ای برای مقابله با این مشکل نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا 21 سال از اهداف زیست محیطی خود عقب است

اروپا 21 سال از اهداف زیست محیطی خود عقب است