مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-05اقتصادي

امکان راه اندازی خط تولید تجهیزات پزشکی ایرانی در پاکستان


نائب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی گفت: ایران می تواند با صادرات دانش فنی و قطعات مصرفی، تجهیزات پزشکی ایرانی را به پاکستان صادر کند.

- ، رضا کمپانی نایب رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی امروز در مجموعه رویدادهای یکشنبه های صادراتی و نشست آنلاین با تجار پاکستانی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: این اتحادیه صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی های تک را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به سه طریق انجام می شود، افزود: تولیدات محصولات ایرانی در کشور و صادرات به سایر کشورها، تولید در ایران و صادرات با سایر برندهای اروپایی و صادرات به کشورهای مختلف، صادرات دانش فنی و قطعات مورد نیاز از ایران به منظور راه اندازی خط تولید در آن کشور، از روش های صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به شمار می روند.

کمپانی با بیان اینکه هر یک از دستاوردهای حوزه تجهیزات پزشکی که صادر می شوند مجوز صادرات و CE دارند، عنوان کرد: تقریبا 60 درصد صادرات تجهیزات پزشکی توسط شرکتهای اتحادیه تجهیزات پزشکی انجام می گیرد و این شرکتها هشتاد درصد از سهم بازار صادراتی را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان راه اندازی خط تولید تجهیزات پزشکی ایرانی در پاکستان

امکان راه اندازی خط تولید تجهیزات پزشکی ایرانی در پاکستان