مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-05اقتصادي

ضرورت تغییر سریع مدیران تکنوکرات دولت پیشین


یکی از کارشناسان صنعت خودرو معتقد است که یکی از مهمترین نشانه های فعالیت در جهت تحقق وعده ها، تغییرات هوشمندانه و سریع مدیران تکنوکرات دولت پیشین است.

- یکی از کارشناسان صنعت خودرو معتقد است که یکی از مهمترین نشانه های فعالیت در جهت تحقق وعده ها، تغییرات هوشمندانه و سریع مدیران تکنوکرات دولت پیشین است.

حسن کریمی سنجری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه چهار سال پیش اوضاع اقتصادی و معیشت مردم در شرایط بسیار نامناسبی قرار داشت و سپس دولت دوازدهم در اوج این شرایط و با وعده اصلاح اوضاع اقتصادی پا به عرصه گذاشت افزود: در حال حاضر شاخص تورم، رشد نقدینگی و افت ارزش پول ملی در کنار شرایط تولید در کشور به گونه ای است که اصلاح این روندها را تنها از طریق کار شبانه روزی جهادی-علمی و به دور از آزمون و خطا امکان پذیر می کند.

وی ادامه داد: روند شاخص های اقتصادی کشور به نحوی است که به نظر می رسد مدت چهار سال برای اصلاح آن ها شاید کفایت نکند؛ لذا مهمترین توصیه ای که می توان به دولت سیزدهم کرد، برخورداری از دو ویژگی خردورزی و سرعت عمل است.

در واقع تحقق وعده های ارائه شده توسط ریاست جمهوری به طور عام و برخی از وزیران به طور خاص به مجلس و مردم، در گرو جهاد شبانه روزی و همچنین برخورداری از مشورت صاحبان تجربه و منطق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر سریع مدیران تکنوکرات دولت پیشین

ضرورت تغییر سریع مدیران تکنوکرات دولت پیشین