مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-05سياسي

آزادی 37 زندانی جرائم مالی غیرعمد با هدف حفظ بنیان خانواده توسط نیکوکار گنبدی


رییس شعبه 11 صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس گفت: هدف از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک به حفظ بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حاج محمد شهرکی ظهر امروز در مراسم آزادی 37 زندانی جرائم غیرعمد اظهار کرد: زندانی شدن یک فرد که ناخواسته دچار اتفاق منجر به جرائم مالی غیرعمد شده علاوه بر مشکلات برای فرد، خانواده وی نیز دچار آسیب و مشکل می شوند.

وی تصریح کرد: از همه نیکوکاران و افرادی که متمکن هستند  تقاضا دارم در حد توان مالی خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همکاری کنند.

رییس شعبه 11 صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت و ایام محرم زمینه آزادی 37 زندانی بدهکار و جرائم مالی غیر عمد که حکم جلب آنها توسط محاکم قضایی صادر شده بود فراهم و این افراد امروز به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی بیان کرد: این افراد از سراسر استان و از اقوام مختلف بوده که پس از بررسی پرونده آنها با جلب رضایت شاکیان آزاد شدند که دو نفر از آنها خانم و اهل گرگان هستند.

شهرکی گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی با هدف حفظ بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده و جامعه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 37 زندانی جرائم مالی غیرعمد با هدف حفظ بنیان خانواده توسط نیکوکار گنبدی

آزادی 37 زندانی جرائم مالی غیرعمد با هدف حفظ بنیان خانواده توسط نیکوکار گنبدی