مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-05پزشكي

پوشش واکسیناسیون در کدام مناطق زنجان زیر 50 درصد است؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در منطقه شناط شهر ابهر، روستای سجاس شهرستان خدابنده، ویر شهر سلطانیه و روستای چورزق طارم، پوشش زیر 50 درصدی واکسیناسیون افراد بالای 40 سال هستیم که باید تمهیداتی در این زمینه اتخاذ شود که نیازمند همکاری مردم است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در منطقه شناط شهر ابهر، روستای سجاس شهرستان خدابنده، ویر شهر سلطانیه و روستای چورزق طارم، پوشش زیر 50 درصدی واکسیناسیون افراد بالای 40 سال هستیم که باید تمهیداتی در این زمینه اتخاذ شود که نیازمند همکاری مردم است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (14 شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه الگوی کلی روند بیماری کرونا در استان زنجان تابعی از شهرستان زنجان است، اظهار کرد: روند بیماری کرونا در شهرستان زنجان افزایشی بوده و در شهرستان ابهر باز هم روند بیماری افزایشی شده و این در حالی است که کانون های فعالی داریم که با پیگیری و رهگیری می توانیم آنان را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه روند بیماری کرونا در شهرستان خرم دره افزایشی بوده که این روند از میانگین استانی بالاتر و تقریباً هم سطح میانگین کشوری است، افزود: اکنون در شهرستان خدابنده شاهد روند افزایشی هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش واکسیناسیون در کدام مناطق زنجان زیر 50 درصد است؟

پوشش واکسیناسیون در کدام مناطق زنجان زیر 50 درصد است؟