مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-05اقتصادي

کمبودی در سیلندر گاز مایع نداریم/ استفاده سیلندر برای خودرو غیرمجاز است


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه کمبودی در زمینه سیلندر گاز مایع در همدان نداریم گفت: استفاده گاز مایع در خودرو غیرمجاز است.

- امین روستایی امروز در گفت وگو یا خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به این موضوع که برخی شهروندان از نبود سیلندرهای گاز مایع در سطح شهر گلایه مند هستند اظهار کرد: حدود 3 هزار مصرف کننده مجاز سلیندرهای گاز مایع در استان همدان وجود دارد.

وی ادامه داد: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان بارها از طریق رسانه ها یا تبلیغات محیطی اعلام کرده است که در سامانه سدف وارد شده و ثبت نام کنند تا بعد از طی مراحل برنامه ریزی شده در کارت متصل به یکی از بانک ها سهمیه ماهانه 4 عدد سیلندر 11 کیلویی گاز مایع سوخت انها واریز شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه در هر شهرستان نمایندگی های مختلف شرکت های موزع گاز مایع وجود دارد گفت: هر کدام از شهرستان ها زیرپوشش عوامل توزیع ثابت و سیار هستند و مشکلی در تامین سیلندرها وجود ندارد.

وی یادآور شد: متقاضیان با مراجعه به یکی از عوامل توزیع می توانند سیلندرهای 11 کیلویی گاز مایع را به قیمت 12 هزار و 500 تومان خریداری کنند.

روستایی تاکید کرد: مراجعه خودروهای مصرف کننده گاز مایع به شدت از طرف شرکت پخش فرآورده های نفتی غیر مجاز است و استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در سیلندر گاز مایع نداریم/ استفاده سیلندر برای خودرو غیرمجاز است

کمبودی در سیلندر گاز مایع نداریم/ استفاده سیلندر برای خودرو غیرمجاز است