مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-05اقتصادي

گره گشایی همت از مشکل 3421خانوار با بیش از 18 میلیارد تومان


به گفته مدیرعامل انجمن خیریه همت، بیشتر کمک ها در این خیریه به موضوعاتی چون درمان، کمک های ضروری، جهیزیه، کمک ودیعه مسکن، ارزاق و اطعام، آزادی زندانیان نیازمند و سایر نیازهای اعلام شده اختصاص یافته است.

- خیریه همت که به عنوان نخستین خیریه مجازی مساله محور کشور، امروز ده سالگی خود را پشت سر می گذارد با انتشار گزارش عملکرد یک دهه ای خود اعلام کرد که در این سال ها با جذب بیش از 187 میلیارد ریال کمک نقدی مردمی به طور متوسط هر روز یک مساله از یک خانواده مددجو را در موضوعاتی همچون درمان، کمک ضروری، جهیزیه، کمک ودیعه مسکن، ارزاق و اطعام و آزادی زندانی نیازمند حل و فصل کرده است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن خیریه همت جوانان با اشاره به 14 شهریور سالروز تاسیس این انجمن ضمن قدردانی وافر از خیرخواهی های دلسوزانه تمام کسانی که در این ده سال خیریه همت را دنبال و همراهی کرده اند گفت: این خیریه در ده سال گذشته موفق شده بیش از 3421 پرونده از درخواست های نیازمندان آبرومند را رسیدگی و اقدام لازم و موثر در خصوص آنان را اجرایی کند.

مهدی قمصریان با اعلام این خبر افزود: مجموع ارزش ریالی اقدامات انجام شده خیریه همت در ده سال اخیر بیش از 187 میلیارد ریال بوده است که تمامی این اعتبار با مشارکت کاربران حقیقی این خیریه تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی همت از مشکل 3421خانوار با بیش از 18 میلیارد تومان

گره گشایی همت از مشکل 3421خانوار با بیش از 18 میلیارد تومان