مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-05اقتصادي

پرداخت 82 میلیارد ریال کمک بلاعوض به واحدهای روستایی در زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی استان پرداخت شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی استان پرداخت شده است.

رضا خواجه ای در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای ساخت و بهسازی مسکن روستاییان و کمک به اقشار کم درآمد، در طول یک سال گذشته، 82 میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب 100 امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی در استان پرداخت شده است.

وی افزود: تعداد واجدان شرایطی که پذیرش می شوند زیر پوشش قرار می گیرند تا با استفاده از حساب 100 حضرت امام (ره) برای تکمیل واحدهای مسکن روستایی خود اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: 1337 متقاضی که با استفاده از تسهیلات بهسازی نسبت به نوسازی منازل اقدام کردند و به دلیل شرایط مالی موفق به اتمام آن نشده اند، شناسایی شده و از تسهیلات بلاعوض استفاده کردند.

خواجه ای از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای تکمیل 324 واحد مسکونی نیمه تمام روستایی خبر داد و یادآور شد: برای تکمیل این واحدهای مسکونی تسهیلاتی بالغ بر 45 میلیارد ریال ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 82 میلیارد ریال کمک بلاعوض به واحدهای روستایی در زنجان

پرداخت 82 میلیارد ریال کمک بلاعوض به واحدهای روستایی در زنجان