مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-05اجتماعي

کارنامه هایی که فقط روی سایت سبز شد!


بیش از 200 نفر از کارنامه سبزی های آزمون آموزش وپرورش 2 روز است که مقابل وزارت آموزش وپرورش تحصن کردند و ادعایشان گرفتن حق و حقوق از دست رفته شان است.

  - ؛ گروه مجله _ مرضیه کیان: ساعت 8 دیروز که داشتم با عجله خیابان سپهبد قرنی را گز می کردم تا سر وقت به خبرگزاری برسم، قبل از چهارراه سمیه جلوی وزارت آموزش وپرورش شلوغ بود.

گذاشتم به پای چندتا بانکی که آن اطراف هست و گذر عادی رهگذران.

رد شدم.

ساعت 19:30 که از خبرگزاری زدم بیرون، موقع برگشت سمت مترو فردوسی 3 برابر جمعیت صبح، کیپ هم نشسته بودند روی زیلوهای رنگ و وارنگ! بعضی ها ماسک داشتند و بعضی ها هم ماسکشان را پایین داده بودند.

دوزاری م افتاد باز هم طبق روال دو سال گذشته، حتماً معلم های حق التدریسی هستند که هر چند ماه یکبار اینجا تحصن می کنند تا حق و حقوقشان را مطالبه کنند.

البته تجمع معلمان حق التدریسی برداشت من بود! ساک و چمدان ها و بچه های 4، 5 ساله که وسط جمعیت وول می خوردند و صدای گریه نوزادی که وسط شلوغی ها به گوش می رسید، اجازه نداد مثل دفعه های قبل، راحت قدم تند کنم و از جلویشان رد شوم.

یک رهگذر مثل خودم با دیدن جمعیت تعجب کرده بود و سریع دوربین گوشی اش را آماده کرد برای عکس گرفتن که با مخالفت چند نفر از تحصن کننده ها مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه هایی که فقط روی سایت سبز شد!

کارنامه هایی که فقط روی سایت سبز شد!