مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-05سياسي

پویش مشق احسان در قزوین برگزار می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قزوین گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در روزهای پیش رو پویش مشق احسان در قزوین برگزار می شود.

- قزوین- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قزوین گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در روزهای پیش رو پویش مشق احسان در قزوین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر کمک به تحصیل کودکان کار و بی بضاعت و به منظور جلوگیری از بازماندن از تحصیل این کودکان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قزوین اقدام به تهیه 200 هزار پک لوازم تحریر ایرانی کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قزوین بیان کرد: در مرحله اول پویش مشق احسان در استان قزوین 4400پ ک لوازم تحریر توسط گروه های جهادی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق کم تر برخوردار توزیع خواهد شد.

میرغفاری اذعان کرد: همانگونه که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم در کنار مردم عزیز کم بضاعت و کم توان مالی استان قزوین هستیم و عزم هایمان برای خدمت به این مردم ذره ای کاسته نخواهد شد بلکه روز به روز انشاالله تا رفع کامل فقر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است پویش مشق احسان سالانه در ایام شروع سال تحصیلی برگزار می گردد و لوازم تهیه شده بین دانش آموزانی که خانواده های بی بضاعت و کم توان مالی دارند توزیع می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مشق احسان در قزوین برگزار می شود

پویش مشق احسان در قزوین برگزار می شود